Szkolenia / warsztaty dla biznesu

„Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej”.
Henry Ford

Moje kilkunastoletnie doświadczenie menadżerskie zdobywałam w międzynarodowym, korporacyjnym środowisku, w roli Dyrektora Sprzedaży, Trenera wewnętrznego i Coacha, zarządzając sprzedażą i zespołami sprzedażowymi.

Będąc praktykiem i ekspertem sprzedaży oraz certyfikowanym Trenerem opracowałam i z sukcesem przeprowadziłam „Akademię Efektywnej Sprzedaży” – program cyklicznych warsztatów dla działów sprzedaży w korporacji oraz szereg innych warsztatów, np. „Poczucie Własnej Wartości kluczem do satysfakcji w życiu zawodowym i prywatnym”, „Automotywacja, czyli co zrobić żeby nam się chciało chcieć”, ”Pod presją – obsługa klienta w trudnej sytuacji.

AKADEMIA EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

„Sztuka budowania długotrwałych relacji z klientem, a twój niepowtarzalny styl pracy”

DLA KOGO?

• dla zespołów handlowych – B2B i B2C
• dla kierowników zespołów handlowych

Ten cykl szkoleń nie tylko pozwala poprawić skuteczność Handlowca w jego codziennych działaniach, ale wywiera też pozytywny wpływ na zmianę postaw w Jego życiu prywatnym (np. w relacjach z rodziną).

Budowanie relacji jest sztuką. To, w jaki sposób wchodzimy w relacje w sferze zawodowej jest odzwierciedleniem naszej osobowości, naszych wartości, przekonań i doświadczeń.

Budowanie relacji oraz profesjonalna obsługa posprzedażowa klienta to jedne z najważniejszych narzędzi utrzymania, nie tylko lojalności, ale rozwoju sprzedaży. Wielu sprzedawców zaniedbuje swoich najważniejszych klientów ponieważ wciąż gonią za nowymi kontraktami i tracą z pola widzenia to, że ich obecni Klienci nie zawsze czują się odpowiednio traktowani. To może spowodować, iż wcześniej czy później Klient odejdzie do konkurencji, która po prostu bardziej zadba o tego klienta. Badania wskazują, że większość klientów odchodzi od firmy z powodu niesatysfakcjonującej ich długofalowej obsługi.

DLACZEGO WARTO?

Program tej Akademii dostarcza wiedzy i pozwala praktycznie przećwiczyć jak nawiązywać, budować oraz utrzymywać długofalowe relacje z klientami, aby dać mu pożądaną wartość oraz wzmacniać jego satysfakcję i lojalność.

Twoja praca podczas tego procesu pozwoli Ci nabyć umiejętności budowania dobrych, trwałych relacji z klientami i taką ich obsługę, aby żadna konkurencja nie potrafiła ich Tobie odebrać.

Przedstawiona tu Akademia Efektywnej Sprzedaży jest prowadzona metodą warsztatową. Uczestnicy będą analizowali sytuacje ze swojego życia zawodowego i łączyli je z wiedzą przekazaną na szkoleniu. Będą mieli też okazję przećwiczyć, jak można te sytuacje przeprowadzić skuteczniej w przyszłości.

AKADEMIA składa się z 3 modułów:

MODUŁ I : Trening osobistej skuteczności Handlowca

MODUŁ II : Sztuka budowania i rozwijania trwałej relacji z klientem

MODUŁ III : Motywacja i zaangażowanie – co zrobić, żeby nam się chciało chcieć